Mickey Monster official blog »

Monday, July 20, 2009

ada siapa lapar??

GX burger!!

hai kengkawan..... kpd penduduk pasir gudang, espicially kat taman air biru.... mesti penah pekene G
X burger kat taman air biru kan?? sewaktu ketika dulu, dia boleh dikatakan famous. Mana la x famous, GX burger satu²nya stall yang berani buat dellivery kat area Tmn air biru. GX burger ni menjadi kegilaan org sbb resepi die yang unik.... Guess who? its me... aku la yang mencipta resepinye... may partne, ahseng, merangkap member karib aku, ktorg start bkk stall mase form 4, iaitu 2005... dan ttp pada akhir tahun tersebut kerana mahu menumpukan perhatian kepada spm pada tahun hadapannya (2006). selepas ia ditutup, banyak gerai burger yang lain di area sini mencuba untuk mencari resepi sebenar GX burger. korang tengok la sendiri gmbr tu, besar tak burger ktorg? mesti puas hati.... sampai sekarang ada juga yang ingin mengecek resepinya dari aku, tapi xdpt la beb. tapi, kalau la aku ada modal lagi, aku teringin nak bukak GX burger ni lagi skali....

2 tukang kutuk:

Qia Rosli said...

best2. nak beger satu. yehaaa.

Mr.Clue said...

ko bagi aku modal, aku buat bege utk ko..